Tuesday 4 February 2014

The journey for 6 Months.


Hijrahku kepadaMu, membawa aku
beribu batu jauh dari keluargaku..
Bukan aku tak risau..
Bukan aku tak fikir..
Kejamnya aku tinggalkan mereka bersendiri..
Buat mereka bersedih,
untuk lepaskan aku seketika..
Sekejap je mak..abah..
Bersabarlah..
Aku perlukan ruang utk kembali ke jalanNya..
Berikanlah su masa mak..abah..



Semoga 6 bulan ini, aku belajar menjadi seorang yg lebih baik..
lebih BAIK dari sebelumnya..



Semoga 6 bulan ini, aku terus tabah untuk mendapatkan
keampunan dariMu, Ya Allah..



Semoga 6 bulan ini, membawa seribu hikmah yang baik utk
aku dan keluargaku..



"Ya Allah, redhakanlah hati kedua ibu bapaku dgn penghijrahanku..
jauhkanlah kami dari kesedihan yg berlebihan dan jadikanlah
penghijrahanku ini hijrah yang dapat mngubah aku kepada insan yg lebih baik.
Amin yg rabbal a'lamin..."

No comments:

Post a Comment